دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

می‌خواهم به شما سرویس فوق‌العاده‌ای را معرفی کنم که تمام رفتار کاربرانتان را بررسی و به شما گزارش می‌دهد و شما به‌راحتی می‌توانید تحلیل دقیقی از رفتار بازدیدکنندگان سایت‌تان را داشته باشید.

اسم این سرویس«هات جار» است. اولین قدم این است که به این سایت مراجعه کنید و عضو سایت شوید، سرویس‌های پیشرفته این سایت پولی است ولی فعلا می‌توانید از گزینه‌ی Basic یا رایگان آن استفاده کنید که محدودیت‌هایی دارد، ولی همین سرویس رایگان دید بسیار عمیق و ارزشمندی درباره‌ی بازدیدکنندگان سایت به شما می‌دهد.

در این مقاله 5 ایده قدرتمند برای خلق یک صفحه تاثیرگذار درباره ما را مطرح می کنیم که به شما کمک می کند بتوانید استفاده بسیار مفید تری از صفحه درباره ما وب سایت خودتان داشته باشید.

 

معمولا صفحه "درباره ما"ی وبسایت شما نقطه ورود بازدیدکنندگان تان نیست، اما می تواند محل خروج آنها از سایت شما باشد.

امروزه قطعا هیچکس نمی‌تواند تاثیر صفحات فرود (لندیگ پیج)‌ها را در رشد یک کسب و کار انکار کند. گاهی اوقات تاثیر صفحات فرود از خود صفحه اصلی وبسایت هم بیشتر است. پس طراحی و بهینه‌سازی صفحات فرود مناسب برای هر کسب و کاری یک ضرورت به حساب می‌آید. اما چرا با این اوصاف، طبق آمار فقط ۱۳ درصد از بازاریابان، بهینه‌سازی صفحات فرودشان را تاثیر گذار ارزیابی کردند؟ پس ۸۷ درصد بقیه چطور؟

سرور به مانند یک رایانۀ شخصی است که برای بهره بردن از سخت افزار آن باید یک نرم افزار روی آن نصب کنیم. به واسطۀ این نرم افزار پیچیده به نام سیستم عامل است که می‌توانیم دستورات خود را به سرور بدهیم و حتی برنامه‌های دیگری را هم روی آن نصب کنیم و از آنها هم استفاده کنیم. پس تا اینجا فهمیدیم که سرورها هم دارای سیستم عامل هستند. به همین منظور تولید کنندگان سیستم عامل‌ها برای سرورها نسخه‌ای از سیستم عامل را تولید می‌کنند که قابلیت بهره برداری از سرور را دارند.

تعریف خیلی ساده یک استارتاپ: استارتاپ یک کسب و کاری است که قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ‌ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

  1. به مخاطبان هدف‌تان را توضیح دهید.
  2. هدف شما از داشتن وب‌سایت چیست؟
  3. ارزش‌های اصلی کسب‌وکارتان چه چیزهایی است و چگونه آن‌ها را برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دهید؟
  4. چه چیزی شما را از رقیبان‌تان متمایز می‌سازد؟
  5. چرا مشتریان باید به جای رقیبان‌تان، به شما مراجعه کنند؟
MVCدرباره MVC
یک روش مدرن و به روز برای معماری نرم افزار است. در این نوشته قصد دارم در حد دانش خودم درباره الگوی معماری نرم افزار به روش MVC توضیح بدهم و در ادامه اشاره ای به ASP.net MVC خواهم داشت.
طراحان نرم افزار هنگام معماری سیستم های نرم افزاری الگوهای مختلفی را برای پیاده سازی ساختار نرم افزار در پیش می گیرند. یکی از این الگوهای معماری نرم افزار MVC یا Model View Controller نام دارد.
با تبعیت از این فرمول، می‌توانید در ده سال آینده بر اثربخشی، بهره‌وری، عملکرد و بازده خود، ۱۰۰۰ درصد و یا بیش از آن بیافزایید.
این فرمول بر اساس روش «کایزن» ژاپنی‌ها است. که همان فلسفه بهبودی مستمر ژاپنی‌ها است. اگر در هرروز یک‌دهم درصد بر توانمندی‌های خود بیافزایید، ‌می‌توانید بهره‌وری، عملکرد و بازده خود را در هفته نیم درصد بهتر کنید. به‌عبارت‌دیگر، اگر به این تلاش خود ادامه دهید، در هر چهار هفته می‌توانید ۲ درصد پیشرفت کنید. با رعایت این فرمول، در سال ۲۶ درصد پیشرفت می‌کنید.
گاهی اوقات ممکن است در inbox جیمیل خود با ایمیلی ناشناس یا اسپم رو به رو شده باشید که آن ایمیل برای شما مزاحمت ایجاد کرده است و قصد دارید فرستنده ی آن ایمیل را مسدود کنید.در این آموزش تصمیم داریم نحوه مسدود کردن یک ایمیل را در سرویس Gmail به شما آموزش دهیم.

 آموزش مسدود کردن ایمیل های مزاحم در جیمیل

بدین منظور ابتدا وارد جیمیل خود شده و ایمیل مورد نظر را انتخاب کنید.

 

 11قانون جدیدی که به شما کمک می کند تا فروش‌تان با سرعت نور افزایش پیدا کند:

۱. روش‌های قدیمی فروش دیگر کارایی ندارد

دوره‌ی روش‌های پردردسر و بی‌قاعده به سرآمده است. در قرن ۲۱ باید با خلاقیت، بها دادن به ارزش‌ها و ایجاد روابط اصولی، چه در اینترنت و چه در ملاقات‌های شخصی، فضای کاری مناسبی خلق کرد.

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn