بسیاری از کانال‌های پرسروصدایی که برای جمع‌آوری، مصرف و تبادل اطلاعات از آن‌ها استفاده می‌کنیم، تاثیر چشمگیری بر بازاریابی مدرن خواهند داشت. امروزه ما معمولا به تماس‌های ناشناس جواب نمی‌دهیم، ایمیل‌های اسپم و ناخواسته را نادیده می‌گیریم، روی تبلیغات کلیک نمی‌کنیم و از این تکنیک‌های بازاریابی کنونی فراری هستیم.

بازاریابی محتوا یکی از کانال های موثر دیجیتال مارکتینگ و به عنوان زیر مجموعه بازاریابی اینترنتی است
در مقالات قبلی بازاریابی اینترنتی جذاب ترین نوع محتوا به نقش ویدیو ها و شبکه های اجتماعی در محبوبیت بین مخاطبان وب سایت اشاره کردیم. در این بازار پرهیجان، مقالات رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند. همیشه در نظر داشته باشید که بحث محتوا و انواع آن در برنامه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

مراحل خلق یک بنر تبلیغاتی با ایجاد یک پیام قوی شروع می‌شود. کپی‌رایت یا متن، بخش اصلی تبلیغات بنری است و در بعضی موارد مهمترین قسمت آن به حساب می‌آید. یک طراحی خوب، پیام را تقویت کرده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، اما کلماتی که شما در آن بکار می‌برید، پیام شما را تعریف می‌کند.به همین دلیل است که ما این ٧ توصیه را برای تولید متن تبلیغات بنری در طی فرایند طراحی بنر ارائه می دهیم:

همه ما روزهایی را تجربه کرده ایم که در آن هزاران کار داریم و نمی دانیم که چگونه این همه کار را به اتمام برسانیم . به راحتی می توان خود را روز به روز در انبوهی از کارها غرق کرد. بعضی اوقات چندین کار مختلف را همزمان با هم انجام می دهیم به طوریکه سر رشته امور از دستمان خارج می شود و فراموش می کنیم کارهای مهم را انجام دهیم. وقتی سرمان خیلی شلوغ است احساس می کنیم به سختی قادریم وضعیت را تحمل و کنترل کنیم.

 

در کسب و کارهای کوچک که بودجه در حداقل خود قرار دارد، شاید اولین هزینه ای که به فکر کم کردن آن میافتید، کاهش فعالیت‌های بازاریابی‌تان باشد.
شاید بهتر است فکرتان را در این مورد اصلاح کنید. در حالی که روش‌های بازاریابی سنتی بسیار گران قیمت بوده و به سختی قابل اندازه گیری بودند، کسب و کارهای کوچک هیچ گاه ملزم به پرداخت چنین هزینه‌های گزافی نیستند و می‌توانند به ابزارهای بازاریابی مقرون به صرفه و همچنین قابل ارزیابی روی آورند.

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn