طرح هر  کسب و کار ایرانی یک وبسایت

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تعریف خیلی ساده یک استارتاپ: استارتاپ یک کسب و کاری است که قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ‌ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

  1. به مخاطبان هدف‌تان را توضیح دهید.
  2. هدف شما از داشتن وب‌سایت چیست؟
  3. ارزش‌های اصلی کسب‌وکارتان چه چیزهایی است و چگونه آن‌ها را برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دهید؟
  4. چه چیزی شما را از رقیبان‌تان متمایز می‌سازد؟
  5. چرا مشتریان باید به جای رقیبان‌تان، به شما مراجعه کنند؟

MVCدرباره MVC
یک روش مدرن و به روز برای معماری نرم افزار است. در این نوشته قصد دارم در حد دانش خودم درباره الگوی معماری نرم افزار به روش MVC توضیح بدهم و در ادامه اشاره ای به ASP.net MVC خواهم داشت.

طراحان نرم افزار هنگام معماری سیستم های نرم افزاری الگوهای مختلفی را برای پیاده سازی ساختار نرم افزار در پیش می گیرند. یکی از این الگوهای معماری نرم افزار MVC یا Model View Controller نام دارد.

با تبعیت از این فرمول، می‌توانید در ده سال آینده بر اثربخشی، بهره‌وری، عملکرد و بازده خود، ۱۰۰۰ درصد و یا بیش از آن بیافزایید.
این فرمول بر اساس روش «کایزن» ژاپنی‌ها است. که همان فلسفه بهبودی مستمر ژاپنی‌ها است. اگر در هرروز یک‌دهم درصد بر توانمندی‌های خود بیافزایید، ‌می‌توانید بهره‌وری، عملکرد و بازده خود را در هفته نیم درصد بهتر کنید. به‌عبارت‌دیگر، اگر به این تلاش خود ادامه دهید، در هر چهار هفته می‌توانید ۲ درصد پیشرفت کنید. با رعایت این فرمول، در سال ۲۶ درصد پیشرفت می‌کنید.

گاهی اوقات ممکن است در inbox جیمیل خود با ایمیلی ناشناس یا اسپم رو به رو شده باشید که آن ایمیل برای شما مزاحمت ایجاد کرده است و قصد دارید فرستنده ی آن ایمیل را مسدود کنید.در این آموزش تصمیم داریم نحوه مسدود کردن یک ایمیل را در سرویس Gmail به شما آموزش دهیم.

 آموزش مسدود کردن ایمیل های مزاحم در جیمیل

بدین منظور ابتدا وارد جیمیل خود شده و ایمیل مورد نظر را انتخاب کنید.

 

 11قانون جدیدی که به شما کمک می کند تا فروش‌تان با سرعت نور افزایش پیدا کند:

۱. روش‌های قدیمی فروش دیگر کارایی ندارد

دوره‌ی روش‌های پردردسر و بی‌قاعده به سرآمده است. در قرن ۲۱ باید با خلاقیت، بها دادن به ارزش‌ها و ایجاد روابط اصولی، چه در اینترنت و چه در ملاقات‌های شخصی، فضای کاری مناسبی خلق کرد.

بسیاری از کانال‌های پرسروصدایی که برای جمع‌آوری، مصرف و تبادل اطلاعات از آن‌ها استفاده می‌کنیم، تاثیر چشمگیری بر بازاریابی مدرن خواهند داشت. امروزه ما معمولا به تماس‌های ناشناس جواب نمی‌دهیم، ایمیل‌های اسپم و ناخواسته را نادیده می‌گیریم، روی تبلیغات کلیک نمی‌کنیم و از این تکنیک‌های بازاریابی کنونی فراری هستیم.