تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که الگوی خرید مشتریان حقیقی و حقوقی، چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ نوع ارتباط سازمان با مشتریانش را به چند دسته تقسیم می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها B2B و B2C هستند. در حالت Business to Business، مشتری ما یک شرکت حقوقی است ولی در حالت Business to Customer، مشتریان ما افراد حقیقی جامعه هستند.

بیل گیتس با قرار دادن یک کامپیوتر بر روی میز هر خانه انقلابی جهانی به پا کرد و تبدیل به ثروتمندترین فرد جهان شد. کتاب های وی، سخنرانی های او برای دانشجویان دانشگاه های مختلف و حضور در سایت های اینترنتی و پرسش و پاسخ با کاربران برای خیلی ها جذاب و پر از نکات آموزشی است. در ادامه به نشر تعدادی از توصیه های بیل گیتس برای ثروتمند شدن که در این گونه مراسم ها و کتاب هایش ذکر کرده می پردازیم.
 طبق گزارش فوربس، گیتس در حال حاضر ۸۱٫۵ میلیارد دلار سرمایه دارد. در ادامه به گفته های او درباره پول اشاره می کنیم.

گوگل پلاس با در اختیار داشتن بیش از 359 میلیون کاربر فعال و اضافه شدن تعداد زیادی کاربر جدید توانسته است که جایگاه قدرتمندی را در بین شبکه های اجتماعی کسب کند. گوگل پلاس با پشت سر گذاشتن توییتر، جایگاه دوم محبوب ترین شبکه های اجتماعی را از آن خود کرد. اما وسعت زیاد گوگل پلاس مهم ترین خصوصیت آن محسوب نمی شود بلکه قدرت اصلی آن در استفاده از سایر ابزارهای قدرتمند گوگل نظیر گوگل داکس و گوگل هنگ اوت است که آن را از سایر رقبا متمایز ساخته است. با این مقاله همراه باشید تا شیوه ی استفاده از این شبکه ی اجتماعی قدرتمند و جذب مشتریان جدید توسط آن را به شما آموزش دهیم.

با قرار دادن پست های جذاب، کاربران بیشتری را جذب کنید

اگر می خواهید مشتریان شما به طور مداوم از صفحه ی گوگل پلاس فروشگاه اینترنتی تان بازدید داشته باشند، باید دلیل خوبی برای انجام این کار در اختیارشان قرار دهید. به جای قرار دادن پست های تبلیغاتی و بدون هدف، از مطالب جذاب و مرتبط با فعالیت فروشگاه تان استفاده کنید. نمونه ی کارهایی که می توانید برای ارائه ی مطالب جذاب تر انجام دهید را در زیر مشاهده می کنید.

  1. مخاطبان هدف‌تان را توضیح دهید.
  2. هدف شما از داشتن وب‌سایت چیست؟
  3. ارزش‌های اصلی کسب‌وکارتان چه چیزهایی است و چگونه آن‌ها را برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دهید؟
  4. چه چیزی شما را از رقیبان‌تان متمایز می‌سازد؟
  5. چرا مشتریان باید به جای رقیبان‌تان، به شما مراجعه کنند؟

ارسال ایمیل قطعا یکی از قوی‌ترین روش‌های حفظ مشتریان است. اکثر مردم هر روز ایمیل خود را چک می‌کنند که این امر باعث ایجاد فرصتی می‌شود تا روش‌های مختلفی برای جذب آن‌ها امتحان کنیم. اما نکته اینجاست که آیا به همین سادگی می‌توانیم ایمیل بفرستیم و توقع کسب‌درآمد و فروش اینترنتی مناسب داشته باشیم؟ در این مقاله می‌خواهیم به‌طور خلاصه چند نکته مهم در مورد بازاریابی ایمیلی را مرور کنیم

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn