یکی از مهمترین اجزای یک کمپین کلیکی (PPC)، صفحه فرود مرتبط با تبلیغ است. به خاطر اینکه اولین چیزی که کاربر پس از کلیک روی بنر شما از برند یا وبسایتتون می بینه، صفحه فرود است. پس خیلی مهمه که این برخورد اول به یک تجربه موثر و کارآمد تبدیل بشه و صفحه فرود هم بهترین ابزار برای اینکار است.

روش‌های مختلفی برای بهینه‌سازی صفحه فرود و تبلیغات کلیکی وجود دارد. از طریق تطابق پیام، راهبری ساده، اصالت و اعتماد پذیری می‌توانید صفحه فرود و تبلیغات را به هم مرتبط و در نتیجه کارایی آنها را بیشتر کنید.

در ادامه این مقاله با چهار روش پایه، در ساخت صفحه فرود مرتبط با کمپین تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

باج افزار (Ransomware) در چند سال اخیر به شدت گسترش یافته و مجرمان سایبری از این طریق به اخاذی از اشخاص می پردازند.
به صورت کلی کاری که باج افزار انجام می دهد این است که فایل های سیستم شما را رمزنگاری می کند و در قبال رمزگشایی و بازیابی داده ها از شما اخاذی و درخواست پرداخت هزینه می کند.
در بیشتر موارد به دلیل وجود تکنولوژی های پیشرفته رمزنگاری استفاده شده در این نوع بدافزارها، رمزگشایی داده ها کاری دشوار است.
متاسفانه باج افزارها مانند قارچ در حال رشد و نمو هستند و روز به روز نیز نسخه های جدید تر آنها در سر تا سر اینترنت منتشر میشود و متاسفانه تاکنون کاربران ایرانی زیادی هم گرفتار این باج افزارها شده اند.
این مجرمین سایبری به علت آنکه برای دریافت پولهایی که میخواهند به عنوان باج دریافت کنند از روش دریافت پولهای مجازی استفاده میکنند کاملا ناشناس باقی مانده اند.

شاید شما هم در گشت‌و‌گذارها به goo.gl بر خورده باشید. این سرویس مخصوص گوگل است که به شما کمک می‌کند تا لینک‌های طولانی خود را خلاصه کنید و از آنها در جاهای مختلف استفاده کنید.

بیشترین استفاده از این سرویس در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام است. فرض کنید می‌خواهید یک لینک طولانی را برای دوست خود بفرستید یا آن را در کانال تلگرام خود استفاده کنید، این لینک طولانی ظاهر زیبایی ندارد و کسی دوست ندارد یک لینک شلوغ با چندین عدد و حرف را ببیند.

گوگل با یک فرمول بسیار جالب هر لینکی را برای شما فوق‌العاده ساده می‌کند. برای مثال http://owg.ir/news/180-ways-to-increase-web-site-traffic-part-ii.html لینک مربوط به یکی از مقالات ما است که اگر این لینک را به گوگل بدهیم آن را خلاصه می‌کند و   https://goo.gl/0Q3lGA همچین لینکی را به ما می‌دهد.

یکی از ایده‌هایی که برای اولین بار توسط اسنپ‌چت اجرا شد و توانست خیلی توسط مخاطبان این شبکه اجتماعی مورد استقبال قرار بگیرد، این بود که پست‌ها و محتواهای منتشر شده توسط کاربران پس از ۲۴ ساعت پاک می‌شدند. شبکه اجتماعی اینستاگرام، دقیقا از این ایده استفاده کرد و تصمیم گرفت که در روز دوم اوت سال میلادی جاری، امکانی به نام Story اضافه کند و جالب اینجا بود که استراتژی آن را خیلی متفاوت جلوه داد و گفت که این بخش برای این بوجود آمده که افراد، داستان زندگی روزمره خود را بازگو کنند. در ادامه به پنج ایده می‌پردازیم که بواسطه آنها، کسب‌وکارها می‌توانند Story اینستاگرام خوبی برای کسب‌وکار خود خلق کنند:

به ایمیل مارکتینگ بی توجهی نکنید
یکی از راه های افزایش ترافیک سایت ، استفاده از قدرت ایمیل است. بسیاری از کسب و کارها برای جذب مخاطب بیشتر، تمرکز خود را بر روی بازاریابی محتوا قرار داده و برخی روش های قدیمی تر را فراموش می کنند. ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارها و روش های قدرتمندی است که اگر به درستی به کار گرفته شود می‌تواند ترافیک زیادی را روانه وب سایت شما گرداند. البته به این نکته توجه داشته باشید که نباید برای تمامی مطالبی که منتشر می کنید برای کاربرانتان ایمیل بفرستید و یا همچنین نباید برای کاربرانتان مطالب غیر مرتبط زیادی ارسال نمایید.

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn