گوگل پلاس با در اختیار داشتن بیش از 359 میلیون کاربر فعال و اضافه شدن تعداد زیادی کاربر جدید توانسته است که جایگاه قدرتمندی را در بین شبکه های اجتماعی کسب کند. گوگل پلاس با پشت سر گذاشتن توییتر، جایگاه دوم محبوب ترین شبکه های اجتماعی را از آن خود کرد. اما وسعت زیاد گوگل پلاس مهم ترین خصوصیت آن محسوب نمی شود بلکه قدرت اصلی آن در استفاده از سایر ابزارهای قدرتمند گوگل نظیر گوگل داکس و گوگل هنگ اوت است که آن را از سایر رقبا متمایز ساخته است. با این مقاله همراه باشید تا شیوه ی استفاده از این شبکه ی اجتماعی قدرتمند و جذب مشتریان جدید توسط آن را به شما آموزش دهیم.

با قرار دادن پست های جذاب، کاربران بیشتری را جذب کنید

اگر می خواهید مشتریان شما به طور مداوم از صفحه ی گوگل پلاس فروشگاه اینترنتی تان بازدید داشته باشند، باید دلیل خوبی برای انجام این کار در اختیارشان قرار دهید. به جای قرار دادن پست های تبلیغاتی و بدون هدف، از مطالب جذاب و مرتبط با فعالیت فروشگاه تان استفاده کنید. نمونه ی کارهایی که می توانید برای ارائه ی مطالب جذاب تر انجام دهید را در زیر مشاهده می کنید.

  1. مخاطبان هدف‌تان را توضیح دهید.
  2. هدف شما از داشتن وب‌سایت چیست؟
  3. ارزش‌های اصلی کسب‌وکارتان چه چیزهایی است و چگونه آن‌ها را برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دهید؟
  4. چه چیزی شما را از رقیبان‌تان متمایز می‌سازد؟
  5. چرا مشتریان باید به جای رقیبان‌تان، به شما مراجعه کنند؟

ارسال ایمیل قطعا یکی از قوی‌ترین روش‌های حفظ مشتریان است. اکثر مردم هر روز ایمیل خود را چک می‌کنند که این امر باعث ایجاد فرصتی می‌شود تا روش‌های مختلفی برای جذب آن‌ها امتحان کنیم. اما نکته اینجاست که آیا به همین سادگی می‌توانیم ایمیل بفرستیم و توقع کسب‌درآمد و فروش اینترنتی مناسب داشته باشیم؟ در این مقاله می‌خواهیم به‌طور خلاصه چند نکته مهم در مورد بازاریابی ایمیلی را مرور کنیم

یکی از مهمترین اجزای یک کمپین کلیکی (PPC)، صفحه فرود مرتبط با تبلیغ است. به خاطر اینکه اولین چیزی که کاربر پس از کلیک روی بنر شما از برند یا وبسایتتون می بینه، صفحه فرود است. پس خیلی مهمه که این برخورد اول به یک تجربه موثر و کارآمد تبدیل بشه و صفحه فرود هم بهترین ابزار برای اینکار است.

روش‌های مختلفی برای بهینه‌سازی صفحه فرود و تبلیغات کلیکی وجود دارد. از طریق تطابق پیام، راهبری ساده، اصالت و اعتماد پذیری می‌توانید صفحه فرود و تبلیغات را به هم مرتبط و در نتیجه کارایی آنها را بیشتر کنید.

در ادامه این مقاله با چهار روش پایه، در ساخت صفحه فرود مرتبط با کمپین تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

باج افزار (Ransomware) در چند سال اخیر به شدت گسترش یافته و مجرمان سایبری از این طریق به اخاذی از اشخاص می پردازند.
به صورت کلی کاری که باج افزار انجام می دهد این است که فایل های سیستم شما را رمزنگاری می کند و در قبال رمزگشایی و بازیابی داده ها از شما اخاذی و درخواست پرداخت هزینه می کند.
در بیشتر موارد به دلیل وجود تکنولوژی های پیشرفته رمزنگاری استفاده شده در این نوع بدافزارها، رمزگشایی داده ها کاری دشوار است.
متاسفانه باج افزارها مانند قارچ در حال رشد و نمو هستند و روز به روز نیز نسخه های جدید تر آنها در سر تا سر اینترنت منتشر میشود و متاسفانه تاکنون کاربران ایرانی زیادی هم گرفتار این باج افزارها شده اند.
این مجرمین سایبری به علت آنکه برای دریافت پولهایی که میخواهند به عنوان باج دریافت کنند از روش دریافت پولهای مجازی استفاده میکنند کاملا ناشناس باقی مانده اند.

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn