اگر شما در کار با رسانه های آنلاین تازه وارد به شمار می‌آیید، شاید هشتگ‌ها (همان لینک‌های کوچکی که با علامت “#” مشخص می‌شوند) را گیج‌کننده و اضافی بدانید. اما باید بدانید که این علامت‌های کوچک یکی از مهم‌ترین عناصر ارتباطات در دنیای دیجیتال به شمار می‌آیند و بنابراین شناخت آن‌ها بسیار مهم است.
در توییتر، این هشتگ‌ها برای تبدیل یک یا چند کلمه به یک لینک قابل جستجو استفاده می‌شوند. هنگامی به وجود هشتگ‌ها بیشتر پی می‌برید که قصد داشته باشید یک بحث را دنبال کرده و یا مجموعه‌ای از محتواها را در یک دسته‌بندی جای دهید. به نظر شما بدون تعریف مفهوم هشتگ، این کار چگونه انجام می‌شد؟

در دنیای پرتلاطم آینده، مدیران اگر می‌خواهند بزرگ شوند، باید از مهارت‌ها و آگاهی‌های لازم در ارتباط با نحوه مدیریت کارکنان و چگونگی رویارویی با چالش‌ها و موانع برخوردار باشند و این موضوع برای آنها حیاتی خواهد بود. در اینجا به ۱۰ مورد از ویژگی‌های مدیران بزرگ آینده اشاره خواهد شد.


تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که الگوی خرید مشتریان حقیقی و حقوقی، چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ نوع ارتباط سازمان با مشتریانش را به چند دسته تقسیم می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها B2B و B2C هستند. در حالت Business to Business، مشتری ما یک شرکت حقوقی است ولی در حالت Business to Customer، مشتریان ما افراد حقیقی جامعه هستند.
بیل گیتس با قرار دادن یک کامپیوتر بر روی میز هر خانه انقلابی جهانی به پا کرد و تبدیل به ثروتمندترین فرد جهان شد. کتاب های وی، سخنرانی های او برای دانشجویان دانشگاه های مختلف و حضور در سایت های اینترنتی و پرسش و پاسخ با کاربران برای خیلی ها جذاب و پر از نکات آموزشی است. در ادامه به نشر تعدادی از توصیه های بیل گیتس برای ثروتمند شدن که در این گونه مراسم ها و کتاب هایش ذکر کرده می پردازیم.
 طبق گزارش فوربس، گیتس در حال حاضر ۸۱٫۵ میلیارد دلار سرمایه دارد. در ادامه به گفته های او درباره پول اشاره می کنیم.

گوگل پلاس با در اختیار داشتن بیش از 359 میلیون کاربر فعال و اضافه شدن تعداد زیادی کاربر جدید توانسته است که جایگاه قدرتمندی را در بین شبکه های اجتماعی کسب کند. گوگل پلاس با پشت سر گذاشتن توییتر، جایگاه دوم محبوب ترین شبکه های اجتماعی را از آن خود کرد. اما وسعت زیاد گوگل پلاس مهم ترین خصوصیت آن محسوب نمی شود بلکه قدرت اصلی آن در استفاده از سایر ابزارهای قدرتمند گوگل نظیر گوگل داکس و گوگل هنگ اوت است که آن را از سایر رقبا متمایز ساخته است. با این مقاله همراه باشید تا شیوه ی استفاده از این شبکه ی اجتماعی قدرتمند و جذب مشتریان جدید توسط آن را به شما آموزش دهیم.

با قرار دادن پست های جذاب، کاربران بیشتری را جذب کنید

اگر می خواهید مشتریان شما به طور مداوم از صفحه ی گوگل پلاس فروشگاه اینترنتی تان بازدید داشته باشند، باید دلیل خوبی برای انجام این کار در اختیارشان قرار دهید. به جای قرار دادن پست های تبلیغاتی و بدون هدف، از مطالب جذاب و مرتبط با فعالیت فروشگاه تان استفاده کنید. نمونه ی کارهایی که می توانید برای ارائه ی مطالب جذاب تر انجام دهید را در زیر مشاهده می کنید.

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn