همه ما روزهایی را تجربه کرده ایم که در آن هزاران کار داریم و نمی دانیم که چگونه این همه کار را به اتمام برسانیم . به راحتی می توان خود را روز به روز در انبوهی از کارها غرق کرد. بعضی اوقات چندین کار مختلف را همزمان با هم انجام می دهیم به طوریکه سر رشته امور از دستمان خارج می شود و فراموش می کنیم کارهای مهم را انجام دهیم. وقتی سرمان خیلی شلوغ است احساس می کنیم به سختی قادریم وضعیت را تحمل و کنترل کنیم.

 

در کسب و کارهای کوچک که بودجه در حداقل خود قرار دارد، شاید اولین هزینه ای که به فکر کم کردن آن میافتید، کاهش فعالیت‌های بازاریابی‌تان باشد.
شاید بهتر است فکرتان را در این مورد اصلاح کنید. در حالی که روش‌های بازاریابی سنتی بسیار گران قیمت بوده و به سختی قابل اندازه گیری بودند، کسب و کارهای کوچک هیچ گاه ملزم به پرداخت چنین هزینه‌های گزافی نیستند و می‌توانند به ابزارهای بازاریابی مقرون به صرفه و همچنین قابل ارزیابی روی آورند.

همه ما می‌دانیم که زمان طولانی‌ای صرف آماده‌سازی وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای اینترنتی و وبلاگ‌ها می‌شود و هر مرحله از پروسه مربوط به آن، هزینه مختص به خود را نیز به همراه داد. پس از آماده شدن وب‌سایت، مشخصا منتظر اتفاق بزرگی هستیم. اما پیش آمده که پس از کلی برندسازی و بازاریابی، درصد خیلی کمی از افراد حتی یک کلیک در وب‌سایت پرهزینه ما کرده‌اند و فقط نرخ پرش بالایی برای ما به جا مانده است. در چنین شرایطی است که لازم است به دنبال راهکارهایی باشید تا این نرخ پرش ایجاد شده به اندازه قابل قبولی برسد.

در ابتدا باید داخل محیط فتوشاپ ما یک عکس و کار گرافیکی تهیه کنیم و سپس با فرمتی که در ادامه توضیح میدیم اونو ذخیره کنیم و بعد اگر خودمون چاپخونه داریم که چاپش کنیم و یا ببریم به یک چاپخونه که بدیم برامون چاپش کنن.در ادامه توضیحاتی در رابطه شکل متداول کار طراحی و دستگاه های چاپ براتون توضیح میدم.

اکثر فروشندگان به خود وقت کافی برای فکر کردن نمی‌دهند. درحالی‌که فروشندگان موفق کسانی هستند که معمولا در هفته زمان کافی برای خلوت با خود داشته باشند. فروش ذهنی در واقع  روشی است که فروشنده فکر و ذهن خود را  بر سوالاتی که باید از خود بپرسد تا کسب و کار موفق داشته باشد و همچنین پاسخ آن سوالات متمرکز میکند و بر سه سوال مهم تمرکز میکند:

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn