مزیت سایت برای مشاغل کوچک


داشتن سایت برای مشاغل کوچک

داشتن سایت برای کسب و کارهای کوچک امری ضروری است که این روزها هیچ بهانه ای برای نداشتن سایت وجود ندارد، حتی اگر کسب و کار شما به تازگی شروع به کار کند . بسیاری از مشتریان و مشتریان بالقوه بدون داشتن سایت شما را جدی نخواهند گرفت. به علاوه، راه‌اندازی یک سایت مزیت بسیار زیادی دارد که انجام ندادن آن تقریباً غیرمسئولانه است.
یکی از بارزترین مزایای داشتن یک سایت برای کسب و کار کوچک این است که افراد را قادر می سازد شما را به صورت آنلاین پیدا کنند و به راحتی با شما در تماس باشند. داشتن یک سایت موثر و قانع کننده حتی می تواند منجر به فروش هایی شود که غیرقابل تصورتان است.
در این پست، ما قصد داریم 15 دلیل منطقی برای راه اندازی سایت برای کسب و کارهای کوچک خود را مورد بحث قرار دهیم. سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سازنده سایت می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا در عرض چند دقیقه یک سایت کوچک ایجاد کنند.

مزیت برتر یک وب سایت برای مشاغل کوچک

1. شما می توانید یک حضور آنلاین ایجاد کنید

سایتی راه‌اندازی نکرده‌اید؟
داشتن سایت برای کسب و کارهای کوچک می‌تواند به شکل‌گیری دیدگاه مردم برای کسب‌وکار شما کمک کند برای مثال، می‌توانید سایت خود را با نظرات، عکس‌های مکان‌هایتان، اطلاعات مفید و هر چیز دیگری که تصویر شما را تقویت می‌کند پر کنید. وقتی به شما می گوییم که بازاریابی آنلاین یکی از اجزای حیاتی موفقیت کسب و کار در بازار امروزی است، اغراق نمی کنیم.

2. هدف قرار دادن مشتریان محلی امکان پذیر است

 به عنوان مثال، فرض کنید نیاز به کوتاه کردن مو دارید و محله را نمی شناسید. احتمالاً به صورت آنلاین می پرید و آرایشگاه ها یا آرایشگاه های اطراف را جستجو می کنید.
اگر وب سایت شما در میان اولین نتایج موتورهای جستجو برای این نوع پرس و جوهای محلی نشان داده شود، ممکن است کسب و کار بیشتری برای خود به ارمغان بیاورید (ایجاد استراتژی برای رتبه بندی خوب برای کلمات کلیدی به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یا SEO شناخته می شود). علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، سایت شما همچنین می تواند به ایجاد آگاهی از برند در مورد تجارت محلی شما در جامعه کمک کند.

3. می توانید آدرس و اطلاعات تماس خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید

تصور کنید که کسی می داند کسب و کار شما وجود دارد، اما مطمئن نیست که چگونه به آنجا برسد. در حالت ایده‌آل، وب‌سایت شما باید شامل آدرس کامل، دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی پیدا کردن شما و (اگر به دنبال امتیاز اضافی هستید) یک نقشه از منطقه باشد. با داشتن این اطلاعات، تقریبا غیرممکن است که کسی در این راه گم شود.
همچنین داشتن مکانی برای شماره تلفن، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس کسب و کارتان مفید است. به این ترتیب افراد می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال سریع تماس بگیرند.

4. شما را قادر می سازد تا درخواست های آنلاین را دریافت کنید

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این روزها درخواست های آنلاین را به تماس های تلفنی ترجیح می دهند. درک دلیل آن آسان است. به هر حال، می‌توانید در زمان خود به ایمیل‌ها پاسخ دهید، و مهم نیست که 20 نفر به صورت آنلاین با شما تماس بگیرند – هنوز هم می‌توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید.
در حالت ایده آل، وب سایت شما راه های متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا با شما تماس بگیرند . قبلاً اشاره کردیم که باید شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل شما باشد، اما یک فرم تماس افزودنی عالی است که به مشتریان امکان می‌دهد بدون خروج از سایت در تماس باشند. برخی از کسب و کارها حتی تا راه اندازی چت زنده پیش می روند .

5. می توانید در تبلیغات کاغذی در پول خود صرفه جویی کنید

قبلاً اینطور بود که اگر می خواستید تجارت خود را تبلیغ کنید، گزینه های شما محدود بود. می‌توانید بروشور پخش کنید، آگهی‌های روزنامه‌های محلی را درج کنید، یا شاید برای یک اسپات تلویزیونی هزینه کنید. با این حال، وب راه های کاملاً جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد.
حتی اگر نمی خواهید برای تبلیغات آنلاین هزینه ای بپردازید، خود سایت شما می تواند به بازاریابی کسب و کار شما کمک کند . برای مثال، می‌توانید وقتی پیشنهادهایی را ارائه می‌دهید، با بازدیدکنندگان تماس بگیرید. حداقل، می‌توانید آخرین اخبار را در سایت خود منتشر کنید، بنابراین مردم انگیزه‌ای برای بازدید از کسب و کار شما خواهند داشت.

6. محتوای آنلاین می تواند به شما در ایجاد شهرت کمک کند

کسب و کارهای موفق زیادی وجود دارند که با کمک به اطلاع رسانی از طریق بازاریابی محتوا به جامعه خود کمک می کنند . به عنوان مثال ، وبلاگ DreamHost را در نظر بگیرید – همه چیز در مورد به روز رسانی شما در مورد آخرین اخبار و به اشتراک گذاری دانش برای تقویت سایت شما است.
در دراز مدت، می توانید از سایت خود به عنوان یک پلتفرم برای انتشار محتوا و پست های وبلاگی که به مشتریان خود کمک می کند استفاده کنید. بازاریابی محتوا نه تنها باعث می‌شود که شما در حوزه کاری خود یک مقتدر به نظر برسید، بلکه می‌تواند باعث ایجاد حسن نیت نیز شود.

7. می توانید از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود استفاده کنید

سایت ها فقط به اشتراک گذاری تجارت شما با جهان نیستند. اگر به درستی استفاده شوند، می توانند به شما کمک کنند تا در مورد مشتریان خود بیشتر بدانید. سپس می توانید از این اطلاعات برای افزایش فروش و تبدیل استفاده کنید.
برای مثال، می‌توانید نظرسنجی‌هایی را در سایت خود راه‌اندازی کنید تا بدانید بازدیدکنندگان به چه چیزی علاقه‌مند هستند. همچنین ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در راه‌اندازی نظرسنجی‌های کامل کمک کند . شما حتی می توانید تجزیه و تحلیل سایت خود را ردیابی کنید و داده های زیادی در مورد نحوه رفتار بازدیدکنندگان خود دریافت کنید.

8. این راه عالی برای تبلیغ فرصت های شغلی است

یافتن کمک خوب، صرف نظر از اینکه در چه زمینه ای تجارت می کنید، دشوار است. اگر به دنبال استخدام جدید هستید، پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید در آنها به صورت آنلاین تبلیغ کنید. با این حال، استفاده از سایت خود برای اطلاع رسانی درباره فرصت های شغلی نیز منطقی است.
به هر حال، این احتمال وجود دارد که بسیاری از افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به فرصت های کاری علاقه مند شوند. بعلاوه، به این ترتیب هر واسطه ای را حذف می کنید. وقتی شخصی برای شغلی درخواست می دهد، می توانید فوراً او را بررسی کنید.

9. شما می توانید آدرس های ایمیل شخصی سازی شده را برای کارمندان خود ارائه دهید

وقتی دامنه ای را برای سایت خود خریداری می کنید ، می توانید از آن برای تنظیم آدرس های ایمیل شخصی سازی شده استفاده کنید . این بسیار مفید است زیرا آدرس ایمیلی مانند johndoe@yourlocusiness.com بسیار حرفه ای تر از johnoe34@gmail.com به نظر می رسد .
ممکن است این یک جزئیات کوچک به نظر برسد. با این حال، داشتن آدرس‌های ایمیل شخصی‌سازی‌شده می‌تواند به مردم این تصور را بدهد که شما یک کسب‌وکار حرفه‌ای را اداره می کنید.

10. می تواند به گسترش دامنه کسب و کار شما کمک کند

با قیمت‌های شما آشنا می‌شوند، و امیدواریم برای اطلاعات بیشتر بازگردند. به بیان دیگر، بیشتر کسب و کارهای کوچک حوزه نفوذ محدودی دارند.
راه اندازی یک سایت شما را قادر می سازد تا محدودیت های اجرای یک عملیات کوچک را دور بزنید. شما می توانید به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود نسبت به آنچه که در غیر این صورت ممکن است دسترسی داشته باشید و کسب و کار خارج از منطقه خود را جذب کنید.

11. شما می توانید فروش آنلاین انجام دهید

علاوه بر گسترش دامنه کسب و کارتان، داشتن یک وب سایت همچنین کانال کاملا جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای فروش استفاده کنید. این روزها، دیگر محدود به فروش محصولات از طریق فروشگاه فیزیکی خود نیستید.
راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در واقع نسبتاً ساده است و حتی می توانید آن را با سایت تجاری معمولی خود ترکیب کنید. به این ترتیب، حتی زمانی که ساعات کاری شما تمام می شود، می توانید فروش داشته باشید.

12. رسانه های اجتماعی می توانند به ارتقای کسب و کار شما کمک کنند

بسیاری از مردم فکر می کنند که رسانه های اجتماعی می توانند جایگزینی برای یک وب سایت باشند. با این حال، تا آنجا که به ما مربوط می شود، اگر می خواهید دسترسی آنلاین خود را به حداکثر برسانید ، به یک سایت و یک حضور اجتماعی نیاز دارید. به علاوه، شما می خواهید تمام صفحات اجتماعی خود را مستقیماً از وب سایت خود تبلیغ کنید.
به بیان دیگر، در مورد سایت خود به عنوان مکانی فکر کنید که می توانید هر محتوایی را که می خواهید، در هر قالبی که تصور کنید منتشر کنید. از سوی دیگر، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی، ایجاد فالوور و بازگرداندن ترافیک به وب‌سایت شما است. این دو با هم هماهنگی کامل دارند، بنابراین منطقی نیست که خود را به یکی یا دیگری محدود کنید.

13. لیست های ایمیل می توانند به شما کمک کنند تا با مشتریان در ارتباط باشید

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین ابزارها برای حفظ ارتباط با مشتریان، افزایش فروش و دریافت تبدیل است. در واقع، شما می توانید مسافت پیموده شده زیادی را از ایجاد یک کمپین ایمیلی مداوم بدست آورید.
علاوه بر این، سایت شما بهترین راه را در اختیار شما قرار می دهد تا افراد را وادار به ثبت نام در لیست ایمیل شما کنند.

هنگامی که مخاطب ایجاد کردید، می توانید هر تعداد که می خواهید ایمیل بفرستید، هر چند وقت یکبار که می خواهید.

14. می توانید به کاربران درباره کسب و کار خود آموزش دهید

مشتریان همیشه نمی دانند که به دنبال چه هستند. به عنوان مثال، اگر در زمینه میزبانی وب سایت تازه کار هستید، تشخیص اینکه کدام برنامه به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد ، دشوار است . اطلاعات زیادی در مورد این موضوع در دسترس است، اما قضاوت در مورد اینکه چه کسی درست می گوید و چه کسی نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند می تواند یک چالش باشد.
حال، تصور کنید که در طرف دیگر این دوراهی قرار دارید. شما در حال اجرای یک سرویس میزبانی هستید و باید دریابید که چگونه به مردم کمک کنید تا برنامه های مورد نیاز خود را انتخاب کنند . یک سایت ابزار عالی برای این کار است. می توانید از آن برای آموزش مخاطبان خود در مورد اینکه بهترین محصولات بسته به نیازها و اهداف آنها هستند، استفاده کنید.
البته مهم نیست که چه نوع کسب و کاری را اداره می کنید. سایت شما می تواند به شما کمک کند تا به پایگاه مشتریان خود هر آنچه را که باید بدانند آموزش دهید تا خریدهای هوشمندانه تری انجام دهند.

15. شما می توانید یک انجمن بسازید

یکی از بهترین چیزها در مورد داشتن یک سایت برای تماس با شما این است که می تواند مکانی را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند تا با یکدیگر صحبت کنند. به عنوان مثال، اگر وبلاگی را برای کسب و کار خود راه اندازی می کنید، می توانید بخش نظرات را برای آن فعال کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند از شما سؤال کنند و در مورد پست های شما با یکدیگر بحث کنند.

نحوه ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک

با این حال، هزینه های بالقوه و سرمایه گذاری زمانی راه اندازی چنین پروژه ای ممکن است شما را به عقب براند. درست است که ایجاد یک سایت از ابتدا می تواند گران باشد و زمان زیادی را صرف کند. با این حال، راه های جایگزینی برای راه اندازی سریع وب سایت های حرفه ای حتی با بودجه اندک وجود دارد.

سازندگان سایت ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند تا سایت های شیک ایجاد کنید، حتی اگر تجربه ای در توسعه ندارید. آنها به ویژه برای ایجاد سایت کسب و کار کوچک شما مناسب هستند زیرا احتمالاً به دنبال پیاده سازی بسیاری از ویژگی های پیچیده نیستید.
برای مثال، owg.ir می‌تواند به شما کمک کند تا یک سایت کسب‌وکار پایه را در چند ساعت راه‌اندازی کنید – حتی اگر هرگز در زندگی خود خط کدی را لمس نکرده باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02188612035