راه های کسب درآمد از وبسایت


راه های کسب درآمد از وبسایت

وب سایت ویترین برند و فعالیت هایی است که شما انجام می دهید.طراحی ضعیف و استفاده از فناوری های قدیمی، به تصویرسازی و برند شما لطمه ی بسیار سنگینی وارد می کند. زیرا وب سایت اولین برخود مخاطب با هویت برند و سلیقه شما است.
شما به عنوان صاحب کسب و کار کوچک و یا بزرگ هزینه های سنگینی را برای نگهداری و یا باز طراحی وب سایت متحملتان می شود. ولی چطور متوجه شویم که زمان بازطراحی وب سایت و یا تغییر در ساختار و دیزاین آن رسیده است؟ در ادامه می خواهم نکات کلیدی را در خصوص این موضوع بیان کنم.

چگونه می شود وبسایت با برندتان هم سطح باشد ؟

یکی از اصول فعالیت مجموعه های خصوصی و یا سازمان های دولتی، تغییر تاکتیک است. بروز رسانی موقعیت و یا تغییر و تحول اساسی در استراتژی کسب کار از ملزومات اصلی فعالیت های تجاری در دنیای امروزی است. اگر مجموعه ای

هستید که فقط بر مشتریان خاص خود متمرکزید و یا در حال بازاریابی  و جذب مخاطبان جدیدین و یا خدمات و محصولات خاص خود را با سلیقه های مختلف در حال عرضه هستید، باید این جهت گیری و تغییرات را به وسیله وبسایت نشان دهید.
همواره باید وب سایت مادام در حال بروزرسانی باشد. تا وب سایت بتواند داستان برند، اهداف و ارزش های مجموعه را به خوبی انتقال دهد. این تغییرات باید فراتر از توضیحات درباره ما، خدمات و یا سابقه های فعالیت باشد. اجازه دهید واضح تر بگم، فقط تغییر در متن و کاراکتر های توضیحات کافی نیست. باید وبسایت از نظر گرافیکی، فوتر، منوهای آبشاری و حتی پیغام های خطا، از دقت و سلیقه کافی استفاده شود.
این نشانه های نامحسوس است که بر ضمیر ناخودآگاه کاربران تاثیر می گذارد و قضاوت مخاطبان، شما را با رقبا متمایز می کند.
پس همیشه تغییرات سطحی کافی نیست. باید با تغییر محیط پیرامونمان و پیشرفت روز افزون و مطرح تر شدن برندمان وب سایتمان هم تغییر کند. همچنین هیچوقت از استایل و زیبایی های بصری نباید غفلت کرد.
این سوال را از خودتان بپرسید، آیا تصاویر به کار برده شده در سایت، هویت برند و خطمشی فعالیتم را به خوبی نشان می دهد؟
اگر پاسخ منفی است، احتماً زمانی که مخاطبان به وبسایتتان مراجع می کنند دلزدگی بالقوه ای پیش می آید و خیلی زود از آن خارج می شوند.

چگونه می شود وبسایت با برندتان هم سطح باشد ؟آیا وب سایت از رابط کاربری و یا کاربر پسندی ( UX و UI ) برخوردار است ؟

شاید شما از وبسایتتان راضی باشید و باز طراحی را هزینه بی معنی بدانید. ولی اگر برندینگ و توسعه کسب کارتان برایتان مهم است یک نظرسنجی بین مخاطبان برگزار کنید و چند سوال که در زیر آورده شده است را از آن ها بپرسید سپس با دقت جواب را مطالعه کنید و بعد تصمیم بگیرید.
  • آیا تا به حال در دریافت اطلاعات ضروری و نیاز های مورد نظرتان دچار سردرگمی شده اید؟

  • آیا افکت ها و زیبایی های سایت را می پسندید؟

  • آیا به نظرتان در شرح ارائه خدمات کمی و کسری وجود دارد؟

    • آیا ساختار و چیدمان وب سایت مناسب و کاربردی است؟

    • آیا عملیات و فعالیت های مورد نظرتان را به راحتی انجام می دهید؟

    • برای انجام دادن عملیات مورد نظر، چقدر زمان صرف شد؟

    رابطه کاربری نامناسب و غیر اصولی به قاتل خاموش وب سایت تعبیر می شود. دریافت بازخورد از مخاطبان به شما کمک می کند تا نواقص و ایراد های احتمالی به وبسایتتان را پی ببرید. و سیع کنید تا آن ها را برطرف کنید.
    پس از اعمال تغییرات در آن با نصب ابزار های آنالیز به راحتی متوجه می شوید که کدام بخش ها پر مخاطب و جذاب بوده اند و کدام بخش ها، نیاز به تغییر و تلاش بیشتر دارد.

    وب سایت باید در حد محتوا های تولید شده باشد

    با پیشرفت تکنولوژی راه های جذب مخاطب هم بروز شده است. امروزه بسیاری از سازمان ها از وبسایت به عنوان بستر اصلی و مرجع اطلاع رسانی سازمانی استفاده می کنند. همچنین علاوه بر اطلاع رسانی، سیع می کنند از روش های به روز برای محتوا سازی و جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنند. این کار باعث می شود به طور مثال؛ ویدئو ها و اینفوگرافی های باکیفیتی تولید کنند، با این کار فضای وبسایت را اشغال می کنند و نه تنها باعث جذب مخاطبان نمی شود، بلکه موجب رنجش آن ها می شود. زیرا با این کار سرعت وبسایت به شدت پایین می آید و مخاطبان برای ورود به سایت و یا رفتن به صفحات دیگر زمان زیادی را صرف می کنند.
  • نتیجه گیری :حتما بازخورد کاربران را درباره جزئیات فنی و بصری وبسایتتان دریافت کنید و در هر بخشی که متوجه شدید کم و کاستی وجود دارد پس به باز طراحی مجدد احتیاج دارید.

    دلایل الزامی بودن بروز رسانی فناوری های وبسایت چیست ؟

    در دنیای امروزی سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار سرسام آور شده است. شما نیز باید با این سرعت پیشرفت کنید تا از رقبای خود عقب نمانید. همچنین با این سرعت پیشرفت سلیقه و ابزار کارها نیز پیشرفت می کند. داشتن یک وبسایت با فناوری های قدیمی و یا پشتیبانی از نمایشگر های موبایل به تنهایی کافی نیست، باید وبسایت شما در همه دستگاه های جدید هماهنگ باشد تا تجربه کاربری لذت بخشی را در تمام آن ها فراهم سازد. همچنین امنیت وب سایت مقوله ای بسیار مهم است که تمام شرکت ها با آن درگیر هستند. زیرا در صورت نشت اطلاعات شخصی کاربران باعث خسارت های جبران ناپذیری به برند مجموعه می شود.
    اگر وبسایت شماهم بر پلتفرم های قدیمی بنا شده است هر چه سریع تر بروز رسانی کنید و آن را با متد های روز دنیا باز طراحی کنید. کد های فنی، بهینه سازی و سئو، حس خوب رابطه کاربری و بروز رسانی منظم، درج محتوای مناسب و تضمین امنیت اطلاعات، شما را برای بهتر دیده شدن در موتور های جستجو بسیار کمک می کند و باعث می شود چند برابر، هزینه هایی که صرف باز طراحی وبسایت کرده اید نیز جایگزین شود به شرطی که نکته های گفته شدهف تا کنون را رعایت کنید.
    نتیجه گیری : وبسایت بهترین راه دیده شدن و جذب مشتری و تصویر سازی ذهنی برای مخاطبان است. همچنین وب سایت هویت برند شما را شکل می دهد. پس هرگونه ایراد و مشکلی در آن باعث تعمیم ایراد بر کل برند می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02188612035